Taizéviering Taizéviering
Op zondag 25 februari is er een Taizéviering in de Gorechtkerk. Het thema van deze viering is: Verlangen.
Naast het zingen van diverse Taizé-liederen worden er ook teksten en gebeden rondom het thema uitgesproken.
Daarnaast speelt stilte een grote rol in de viering. Ook zal het licht weer met elkaar worden gedeeld en is de kerk passend sfeervol ingericht.
Aan deze viering, die ’s avonds om 7 uur begint, wordt medewerking verleend door een groep instrumentalisten.
Iedereen is van harte welkom.
De viering is ook te volgen via www.gorechtkerk.tv.

Overigens is de Taakgroep Taizévieringen op zoek naar een aantal nieuwe enthousiaste leden. Er zijn 2 vieringen per jaar en meestal is één voorbereidingsavond voor iedere viering voldoende om de verdere voorbereidende acties in gang te zetten.
Lijkt je dit iets, neem dan contact op met Gerard ten Napel via taize@gorechtkerk.nl.