Huren van de kerkzaal Huren van de kerkzaal
U kunt de kerkzaal van de Gorechtkerk huren voor bijeenkomsten of vergaderingen.
De kerkzaal is met name voor een grote groep geschikt van maximaal 450 mensen.

De zaal heeft de volgende faciliteiten:
  • De indeling van de zaal is multifunctioneel te gebruiken, bijvoorbeeld voor presentaties, lezingen, uitvaartbijeenkomsten en vergaderingen.
  • De kerkzaal beschikt over een spreekgeluidinstallatie met diverse microfoons, waaronder een headset.
  • Op het projectiescherm kunt u een beamerpresentatie laten zien, de presentatie en de laptop verzorgt u zelf.
  • Tijdens een bijeenkomst kunt u kosteloos gebruik maken van de piano in de kerkzaal. De piano wordt niet specifiek voor de bijeenkomst gestemd.
  • Bij gebruik van de kerkzaal kunt u in overleg ook beschikken over andere zalen in ons gebouw.
  • Er is ruim voldoende parkeergelegenheid op loopafstand, bijvoorbeeld op het Haderaplein.

Om het gebruik van onze kerkzaal en andere zalen zo zorgvuldig mogelijk te regelen, hanteren wij onderstaande spelregels en voorwaarden:
  • Voor informatie over de beschikbaarheid van de kerkzaal en eventuele andere zalen, kunt u contact opnemen met de zaalbeheerder via beheerder@gorechthuis.nl of 0505370855. De beheerder kan u dan informeren over de huurtarieven.
  • U kunt met de beheerder ook overleggen over het gebruik van de faciliteiten in de kerkzaal.
  • U kunt de indeling van de kerkzaal alleen wijzigen met toestemming van de beheerder. Dat geldt ook voor het eventueel verplaatsen van stoelen, banken of ander meubilair.
  • Voor de activiteiten in de kerkzaal geldt het criterium dat deze niet op gespannen voet mogen staan met onze identiteit en het karakter van het (kerk)gebouw.
  • Met de beheerder kunt u ook graag tijdig - de verzorging van de catering bespreken en de tarieven die we daarbij hanteren.