In de veertigdagentijd In de veertigdagentijd
Kindernevendienst in de veertigdagentijd

Veertig dagen plus zes zondagen volgen we de levensweg van Jezus. Onderweg komt hij bijvoorbeeld door een woestijn, op een berg, in een tempel en bij een meer. Soms is Jezus vrolijk, maar soms ook verdrietig. Met Pasen vieren we dat zijn weg niet eindigt in de dood: Gods levensweg is nooit afgelopen.
De leiding van de kindernevendienst heeft een speciale website gebouwd. Daarop staan elke week nieuwe spellen, creatieve opdrachten, liedjes, podcast-verhalen en puzzels. Leuk om tijdens de digitale kerkdienst met koptelefoon op te bekijken. Of gewoon een keer tussendoor. Kijk gerust:
  • Klik > hier < voor de site.
  • Wachtwoord: levensweg

Daarnaast hebben de kinderen, net als voor advent, in de veertigdagentijd een gezinsboekje in de brievenbus gekregen. Voor Palmzondag komt er nog een palmpaasstok met versiering aan huis.
Sta je niet op de adreslijst, maar wil je wel graag dit soort spullen thuis ontvangen, laat het dan weten via kindernevendienst@gorechtkerk.nl. Ook voor andere vragen of opmerkingen kun je ons via dat mailadres bereiken.

Groetjes,

De kindernevendienstcommissie