Opbrengst inzameling Voedselbank: 24 kratten! Opbrengst inzameling Voedselbank: 24 kratten!
Op zondag 24 oktober jl. werden oogstdiensten gehouden in de PKN Kerken in Haren.

Een jaarlijks terugkerende actie van de diaconie, voorafgaand aan de Oogstdienst, is een inzameling voor de Voedselbank in Groningen.
Op vrijdag 22 oktober werd deze inzameling gehouden. Ook tijdens de Oogstdienst zelf kon men artikelen inleveren. Er was behoefte aan: houdbare melk, groenten in pot, ontbijtkoek, toiletpapier, shampoo, luiers en maandverband. Ook andere houdbare producten waren welkom. Verder kon men Douwe Egberts punten meenemen in een envelop. Hiervan koopt de Voedselbank koffie.

De Diaconie van de PKN Kerken is ontzettend blij met het behaalde resultaat: In totaal zijn er namelijk 24 kratten gevuld.

Namens de taakgroep Binnenlands Diaconaat en de Voedselbank, bedankt!