KerkTV KerkTV

KerkTV Gorechtkerk

De kerkdiensten vanuit de Gorechtkerk zijn via internet te bekijken en te beluisteren.

Er is een enthousiaste groep vrijwilligers die er wekelijks voor zorgt dat de kerkdiensten gefilmd worden zodat de mensen die niet in de kerk kunnen zijn, deze toch kunnen meebeleven.

Om de kerkdiensten te bekijken gaat u naar de website www.gorechtkerk.tv.
Hier kunt u de diensten live volgen en vindt u opnames van de uitzendingen van de afgelopen maanden.

Wilt u de dienst op afstand bekijken dan kan dat op uw computer, tablet (iPad, Samsung tablet etc.), smartphone of op uw TV. Voor de tablet en smartphone is het nodig de App Kerkomroep te downloaden in de App of Play store.

Wenst u de dienst te bekijken via de televisie dan kan dit via een apart daarvoor bestemd kastje de TVbox. Deze kunt u lenen door betaling van een borg van € 50,00 die bij inlevering teruggestort wordt.

Wilt u meer informatie over de huur van de TVbox dan kunt u bellen of mailen met Jan Wicher Wildeboer
Telefoon: 06 53 55 28 89
E-mail   : kerktv@gorechtkerk.nl

Voor alle bovenstaande oplossingen is wel een internetverbinding noodzakelijk.

Kerkradio Kerkradio

Beschikt u niet over internet maar wilt u toch graag de kerkdiensten rechtstreeks meevieren dan bestaat die mogelijkheid door het gebruik van een kerkradio.

Mocht u hiervan gebruik willen maken kunt u dit aangeven bij uw predikant, wijkouderling of pastoraal medewerker.

U kunt ook contact opnemen met Jan Wicher Wildeboer.
Telefoon: 06 53 55 28 89
E-mail   : kerktv@gorechtkerk.nl

De kerkradio kunt u lenen door betaling van een borg van € 50,00 die bij inlevering teruggestort wordt.