Aanmelden diensten komende weken Aanmelden diensten komende weken
Ook rondom Kerst zijn er weer verschillende diensten waarin we samen Kerst kunnen vieren. Helaas kunnen bij deze diensten nog steeds maar 30 kerkgangers worden toegelaten.
Om zoveel mogelijk gemeenteleden de kans te geven één van de diensten rondom Kerst te bezoeken, wil de kerkenraad u verzoeken om u aan te melden met maximaal 2 leden uit één huishouden, waarbij u verzocht wordt aan te geven wat de 1e, 2e of 3e keus is.
Zie het aanmeldingsformulier op www.klaaromdoortegaan.nl.
Het gaat om de diensten op:
donderdag 24 december (kerstnachtdienst), aanvang 22.00 uur; voorganger ds. Michiel Pronk
vrijdag 25 december (kerstmorgen), aanvang 10.00; voorganger ds. Ybo Buurma en zondag 27 december (gezamenlijke dienst met de Hervormde Gemeente), aanvang 9.30 uur (!); voorganger ds. Arlette Toornstra.
Houd er rekening mee dat u mogelijk maar bij één van deze diensten aanwezig kunt zijn. Ook zult u er rekening mee moeten houden dat het maximale aantal van 30 kerkgangers snel is bereikt en dat u sowieso een afmelding krijgt.

De aanmelding voor deze diensten is mogelijk van vrijdag 11 december t/m zondag 20 december; op maandag 21 december worden voor al deze diensten de bevestigingen van aanmelding of afmeldingen gezonden.

Ook voor het kinderkerstfeest op donderdag 24 december (aanvang 16.30 uur) is aanmelding noodzakelijk. Alléén kinderen in de leeftijd van 4 t/m 12 jaar kunnen deze kerstviering bijwonen. Zie het aanmeldingsformulier op www.klaaromdoortegaan.nl.
Ouders, grootouders en overige gemeenteleden kunnen het kinderkerstfeest volgen via www.gorechtkerk.tv.

Voor de dienst van donderdag 31 december (Heilig Avondmaal in kringviering), aanvang 19.30 uur; voorganger ds. Michiel Pronk, kunt zich aanmelden van dinsdag 22 december t/m maandag 28 december; op dinsdag 29 december wordt voor deze dienst een bevestiging van de aanmelding of een afmelding gezonden.

Alle diensten zijn uiteraard ook te volgen via www.gorechtkerk.tv.