Adventsproject Adventsproject
Een update over het Adventsproject van de Kindernevendienstcommissie

Er zijn inmiddels een aantal Adventszondagen voorbij.
We hebben in de kerk tijdens het moment met de kinderen standbeelden zien staan van belangrijke vrouwen uit de bijbel.
Tijdens de kindernevendiensten zijn we met de verhalen áchter deze vrouwen bezig geweest.

Maar ook zijn we druk bezig om de musical ‘Een beeld op stand’ in te studeren. Er zijn maar liefst 22 kinderen die mee gaan doen aan de musical!

Het verhaal speelt zich af in het kleine stadje Magerdam. Alles is er in het stadje te vinden, behalve een standbeeld. De inwoners van Magerdam worden uitgenodigd om mee te denken over de vraag van wie er een standbeeld moet komen.

Hoe dit allemaal afloopt, kunt u zien tijdens de kerkdienst op Eerste Kerstdag. Dan zal de musical, die we van te voren gaan opnemen, worden vertoond.
U en jij bent van harte uitgenodigd!