« vorige  |  juni 2022  |  volgende »

Woensdag 1 juni 2022 Missie geslaagd? Filmavond
Locatie: Ons Centrum
Tijdstip: 20.00  - 22.00 uur, inloop vanaf 19.45 uur.

Inleiding: Anne van Slageren

Klik > hier <  voor het programmaboekje V&T.
Klik > hier < voor het opgaveformulier V&T.

Zaterdag 4 juni 2022 Feest van de Geest ‘In Vuur en Vlam’
Tijdstip: 13.00 uur  - 17.00 uur

Dit jaar zal ook onze kerk opengesteld zijn voor het Feest van de Geest, het tweejaarlijkse landelijk evenement, waarbij kunstenaars in verschillende kerken het Pinksterfeest met kunstwerken zullen uitbeelden. Het thema is ‘In vuur en vlam’. Kunstenares Alette de Groot uit Haren zal in de Gorechtkerk een interactief kunstproject tentoonstellen.
De kerk is geopend voor bezichtiging op 26 mei (Hemelvaart), 28 en 29 mei, 4 juni, 5 en 6 juni (Pinksteren), steeds tussen 13.00 – 17.00 uur. In nog 24 andere kerken in de provincies Groningen en Drenthe kunt u terecht. Kijk daarvoor op de website www.feestvandegeest.nl

Zondag 5 juni 2022 Feest van de Geest ‘In Vuur en Vlam’

Maandag 6 juni 2022 Feest van de Geest ‘In Vuur en Vlam’