zaterdag 23 maart 2024

10.00  - 15.00 uur
Locatie:
 Fransum

Voor iedereen die van zingen houdt….

Onlangs liep ik tijdens het koffiedrinken na de ochtenddienst in de Gorechtkerk ( gezellig hѐ….) tussen de tafeltjes door en dacht bij mijzelf: “Wat zit hier toch een zangtalent bij elkaar” en wat zou het toch leuk zijn om met elkaar te gaan zingen in Fransum!

Nu blijkt dat er verschillende mensen zijn die denken dat ze niet kunnen zingen. Wat een onzin, denk ik dan, want iedereen kan zingen en mag zingen. Je hoeft absoluut geen Pavarotti of Christiene Deutekom te zijn om mee te mogen zingen en zeker in Fransum niet, in het prachtige kerkje midden tussen de velden.

De eerste aanmeldingen zijn binnen, maar u en jij zijn van harte welkom en u hoeft echt geen lid te zijn van de Gorechtkerk hoor !!
Vanuit alle windstreken bent u welkom !!!!!

De liederen zijn al uitgezocht en het repertoire is weer heel gevarieerd. Op 23 maart staat maestro Harold van Hees zoals gebruikelijk op de bok en gaat met ons deze mooie liederen instuderen. Een aantal van de liederen kunnen we eventueel gaan zingen tijdens de kerkdienst op zondag 24 maart. Het concept is zoals de voorgaande keren, dus voor koffie en thee wordt gezorgd.

Verder is het de bedoeling dat u en jij zelf iets lekkers meeneemt voor bij de koffie/thee en de lunch, om te kunnen delen met de ander. U hoeft niet voor de hele zangvereniging iets mee te nemen. Het uitgangspunt is dat u iets meeneemt voor het aantal mensen waarmee u komt, anders houden we heel veel over en zijn we mogelijk getuige van een wonderbaarlijke spijziging in Fransum.

We stellen ons de dag als volgt voor:

10.00-10.30 ontvangst met koffie/thee met…?
10.30-12.00 zingen
12.00-13.00 eigen lunch en een luchtje scheppen
13.00-14.30 zingen
14.30-15.00 thee met…?

We hopen dat u en jij zin hebt om mee te doen. Iedereen is welkom.

Mocht u of jij niet beschikken over vervoer dan proberen we dat te regelen. Opgave vantevoren is wenselijk, maar niet strikt noodzakelijk, hoor! U kunt zich opgeven bij Dolf en Anita Wildeboer.
Tel: 050-5348821 of via  d.wildeboer@home.nl

Met een vriendelijke groet,