zaterdag 1 oktober 2022

21.30 uur  - 24.00 uur
Locatie:
 Soos Hoeksteen, soos Ontmoetingskerk, soos Gorechtkerk

Komend seizoen slaan de Harense kerken de handen ineen! Het jeugdwerk 16+ van de Gorechtkerk, de Dorpskerk, de Ontmoetingskerk en de Hoeksteen gaat samenwerken.

Lijkt het je leuk om gelovige leeftijdsgenoten te ontmoeten uit je eigen omgeving, of juist met je vrienden uit Haren gezellige avonden te hebben met gesprekken over het geloof? Vanaf oktober organiseren wij tweemaal per maand een avond waarop  dat kan.

Wil je meer weten, kom dan langs op de introductieavond op zaterdag 1 oktober. We gaan soos-hoppen. De avond begint om 21 uur in de soos van de Hoeksteen! Vervolgens gaan we om 22 uur naar de soos van de Ontmoetingskerk en eindigen in de soos van de Gorechtkerk waar we vanaf 23 uur welkom zijn. We hopen op een gezellig avond.