Kindernevendienst Kindernevendienst
Iedere zondagmorgen is er kindernevendienst voor alle kinderen van de basisschool uit de groepen 1 t/m 8. De groepen worden verdeeld in de onder- en bovenbouw. Uitzondering hierop zijn enkele bijzondere diensten. In de zomervakantie is de kindernevendienst voor alle groepen samen.

De kinderen maken het begin van de kerkdienst mee en vertrekken vervolgens naar hun eigen ruimte met het licht.

Vlak voor het einde van de kerkdienst komen zij samen met de leiding weer terug.

Wat willen we graag met onze kinderen in de kindernevendienst: Kindernevendienst wil een geborgen en veilige plaats zijn; op basis van Bijbelse verhalen wil ze kinderen op een betekenisvolle manier zelf laten en leren nadenken over het Christelijk geloof.
We willen de kinderen de waarde van geloof, hoop en liefde doorgeven.

Contact: kindernevendienst@aanboordjeugdwerk.nl