Kindernevendienst Kindernevendienst
Tijdens de zomerdiensten, van zondag 5 juli tot en met zondag 9 augustus, is er kindernevendienst als de kerkdienst in de Gorechtkerk om 9.30 uur is (5 juli, 19 juli, 2 augustus). Op de overige zondagen (12 juli, 26 juli, 9 augustus) is er kindernevendienst in de dienst om 9.30 uur in de Dorpskerk.

De kinderen maken het begin van de kerkdienst mee en vertrekken vervolgens naar hun eigen ruimte met het licht.

Vlak voor het einde van de kerkdienst komen zij samen met de leiding weer terug.

We willen de kinderen tijdens de kindernevendienst een geborgen en veilige plaats bieden, waar we hen op basis van Bijbelse verhalen op een betekenisvolle manier zelf laten en leren nadenken over het Christelijk geloof. We willen de kinderen de waarde van geloof, hoop en liefde doorgeven.

Contact: kindernevendienst@aanboordjeugdwerk.nl