Oppasdienst Oppasdienst
Ook de allerkleinsten zijn welkom in de Gorechtkerk. Voor hen is er de oppasdienst in Jeugdgebouw ‘t Schip. Jonge gezinnen met kinderen van 0 tot 4 jaar kunnen hiervan gebruik maken.

Voorafgaand aan de kerkdienst kunnen ouders hun kinderen naar de oppasdienst brengen via de buitengang van ‘t Schip, waarna zij zelf de kerkdienst kunnen bijwonen. Vanwege de coronamaatregelen is het op dit moment helaas niet mogelijk om de kinderen voor het einde van de dienst weer op te halen. U kunt uw kinderen nu na afloop van de dienst ophalen via de buitengang van ’t Schip.

Tijdens elke zondagse ochtenddienst zijn er in 't Schip minimaal twee mensen van de oppasdienst aanwezig om er met uw jonge kinderen een gezellige ochtend van te maken!

Contact: oppasdienst@gorechtkerk.nl