donderdag 16 september 2021

Tijdstip:
 16.00  - 17.00 uur
Locatie:
 Consistorie van de Dorpskerk (Ingang Kerkstraat)

We zijn jullie lang tegengekomen in de kindernevendienst. Daar zijn jullie vertrouwd geraakt met wat er in de kerk gebeurt. Bij een aantal gebeurtenissen was je erbij, of je hebt er verhalen over gehoord. Bijvoorbeeld over de doop of over het avondmaal. Maar wat betekent dit nu precies?
Daarover zouden we graag met jullie willen praten.

We nodigen jullie dan ook van harte uit voor een drietal bijeenkomsten, samen met andere tieners waarmee je naar de kindernevendienst ging of die je wellicht van school kent.

Dominee Arlette Toornstra zal jullie graag meer vertellen over bovenstaande onderwerpen en we zijn erg benieuwd naar júllie ervaringen. Als je over deze onderwerpen meer wilt weten en je bent geboren tussen 2007 en 2010, dan ben je van harte welkom.

Data:               Donderdag 16 en 30 september en 14 oktober

Tijd:                16:00 – 17:00 uur

Plaats:            Consistorie van de Dorpskerk (Ingang aan de Kerkstraat)

Informatie:     Gratia Apoll, jeugdouderling (tel. 050-5349175)