Doet u mee met actie vakantietas? Doet u mee met actie vakantietas?
Kinderen uit kwetsbare gezinnen kunnen meestal niet op vakantie. Wanneer klasgenootjes erop uit trekken, blijven zij achter. Met de actie Vakantietas van Kerk in Actie kunt u hen als gemeente verrassen met een rugzak vol verrassingen voor de vakantie.

We hebben al meerdere jaren meegedaan met de actie en het was steeds een groot succes!

Ook dit jaar staan we opnieuw klaar om tasjes te gaan vullen. Deze willen we zoals voorgaande jaren naar de voedselbank brengen. Van waaruit de tasjes worden doorgegeven aan kinderen uit behoeftige gezinnen. Daarbij hebben wij ook dit jaar natuurlijk uw hulp nodig.

U kunt een tasje meenemen of inleveren als u een kerkdienst bijwoont (19/26 juni of 3 juli) in de Gorechtkerk of de Dorpskerk.

Of tijdens de Open Kerk in de Gorechtkerk ( 22/29 juni of 6 juli tussen 10.30 en 12.00 uur)

Inleveren kan tot zondag 3 juli of woensdag 6 juli.

Richtbedrag waarde van de inhoud.

Voor de waarde van de inhoud van de tasjes hanteren wij een richtbedrag van 10 euro als maximum. U bent vrij om de inhoud te bepalen, maar wij vragen u om u te richten op de leeftijd 6/7 jaar, 8/9 jaar of 10/11 jaar en om het af te stemmen op een jongen of een meisje.

Wilt u meer weten over wat voor spulletjes u in de tas kunt doen, klik > hier <.

Wilt u meedoen om kinderen deze zomer te verrassen??
Neem dan één of meerdere tasjes mee uit de kerk.

Hartelijke groet
De DIRA Haren