vrijdag 22 oktober 2021

Tijdstip:
 16.00  - 17.30 uur
Locatie:
 Gorechtkerk en Dorpskerk (hoofdingang)

INZAMELING VOOR VOEDSELBANK
Op zondag 24 oktober zal, evenals in de voorafgaande jaren, in diverse PKN kerken een oogstdienst gehouden worden.
Wij willen dan danken voor het goede dat we ontvangen hebben en nadenken over de wijze waarop we dit met onze naasten kunnen delen.

Een jaarlijks terugkerende actie van de diaconie van de PKN kerken in Haren is o.a. een inzameling voor de voedselbank in Groningen.

Op vrijdag 22 oktober a.s. zal deze inzameling plaatsvinden.
Dit jaar is er behoefte aan:
Houdbare melk, groenten in pot, ontbijtkoek, toiletpapier, shampoo, luiers en maandverband. Ook andere houdbare producten zijn welkom.
Douwe Egberts punten kunt u meenemen in een envelop, hiermee koopt de voedselbank koffie.

Onze diakenen staan op vrijdag 22 oktober van 16.00-17.30 bij de Dorpskerk (hoofdingang) en de Gorechtkerk (hoofdingang) klaar om uw producten in ontvangst te nemen!
Doet u mee?

Bij voorbaat dank voor uw gaven,
Taakgroep Binnenlands Diaconaat en de Voedselbank.