ds. Ybo Buurma ds. Ybo Buurma

Als een van de twee predikanten van de Gorechtkerk stel ik mij graag even aan u en jou voor. Sinds 2017 werk ik voor 50% in deze mooie kerkgemeenschap en woon en leef ik in Eelderwolde. Ik ben geboren in Winsum, heb gestudeerd aan de Rijksuniversiteit van Groningen, ben getrouwd en heb drie inmiddels volwassen kinderen.

Mijn predikantsleven ben ik in 1990 begonnen in de Hervormde gemeente Ten Boer, St. Annen en Woltersum. Daarna ben ik vanaf 2005 predikant geweest in de Hervormde Gemeente van Zuidhorn. De Gorechtkerk ervaar ik als een dynamische en betrokken kerkplek, waar ruimte is voor diversiteit in geloofsbeleving en waar mensen hartelijk naar elkaar omzien. Daaraan hoop ik ook een bijdrage te kunnen leveren. Wilt u eens met mij in gesprek komen? Neem dan gerust contact op.

Met hartelijke groet,

Ds. Ybo Buurma