Terugblik en acties. Terugblik en acties.
De boeken- en vlooienmarkt vond op 11 maart plaats in het Gorechthuis. We hadden veel boeken in de aanbieding, een ruime keus aan gebruikte voorwerpen, leuke cadeau-artikelen o.a. geborduurde handdoekjes, babymutsjes, slabbetjes en veel kaarten voor diverse gelegenheden. Ook werden er weer homemade jam, bakproducten, augurken en komkommer verkocht.
De opbrengst is nu nog niet bekend, maar zal worden vermeld in de volgende Kerkbode.

De volgende acties zijn:
27 april 2023 Koningsdag met een Oranjeconcert in de Gorechtkerk
13 mei 2023 Verkoop van hanging baskets en geraniums rond de Gorechtkerk

Ook dit seizoen zijn de netto opbrengsten van alle activiteiten voor:
– Het realiseren van een Beleeftuin bij het Woonzorgcentrum De Zonnehof in Haren.
– Onderwijs voor kinderen in Kibera, Nairobi.

Kunt u niet meedoen aan één van de acties maar wilt u wel een gift geven voor de goededoelen dan kan dat op bankrekeningnr. NL08 ABNA 0512 7457 14 t.n.v. J. Kooi m.v.v. Werkgroep Goededoelen.