Palmpasen t/m Pasen Palmpasen t/m Pasen
In de dienst op zondag 10 april (Palmpasen), aanvang 10.00 uur, zal de doop plaatsvinden van Noor Veenstra. Zij is de dochter van Danny Veenstra en Wendy Berends en zusje van Daan en Tim. We hopen op een feestelijke en inspirerende dienst. De voorganger is ds. Ybo Buurma.

In samenwerking met de Dorpskerk, de Hoeksteen, de Ontmoetingskerk en de Nieuw Apostolische Kerk vinden er vespers plaats, aanvang 19.30 uur.
Maandag 11 april in de Dorpskerk, voorganger ds. S. de Boer. De Vesper is ook te volgen via een liveuitzending.
Dinsdag 12 april in de Hoeksteen, voorganger ds. R. Bikker. De Vesper is ook te volgen via een liveuitzending.
Woensdag 13 april in de Gorechtkerk, voorganger ds. Harm-Jan Meijer

In de dienst op Witte Donderdag (14 april) zal het Heilig Avondmaal worden gevierd, aanvang 19.30 uur, voorganger ds. Ybo Buurma.

Ook op Goede Vrijdag (15 april) is er dienst om 19.30 uur, voorganger ds. Michiel Pronk.

Op Stille Zaterdag (16 april) is er om 20.30 uur een Paaswake gezamenlijk met de Hervormde Gemeente in de Dorpskerk. De voorganger is ds. Ybo Buurma. De Paaswake is ook te volgen via een liveuitzending.

Op Paaszondag (17 april) is er een feestelijke dienst, waarin een aantal jonge gemeenteleden belijdenis van hun geloof willen afleggen. Tevens worden in deze dienst de, in het afgelopen jaar, geboren en gedoopte kinderen genoemd.
Verder zal op deze zondag de Gedachtenishoek in gebruik worden genomen.
De aanvang van deze dienst is 10.00 uur en de voorganger is ds. Michiel Pronk.

De liturgie van de vespers en diensten zal een aantal dagen hieraan voorafgaand op deze website verschijnen
U bent bij alle vespers en diensten van harte welkom!
De vesper en diensten in de Gorechtkerk zijn ook te volgen via www.gorechtkerk.tv.