Terugblik oogstmarkt 30 september 2023 Terugblik oogstmarkt 30 september 2023
Het was een mooie dag met een heerlijk zonnetje en weinig wind. Voor de Gorechtkerk stonden kramen met prachtige herfststukken, hortensiakransen, stoofperen, goudreinetten, brocante, heerlijk ruikende amberblokjes, vogellekkernijen, homemade jam en cake.
Al deze producten vielen goed in de smaak.
Er was ruime belangstelling voor de handgemaakte cadeau-artikelen, o.a. geborduurde handdoekjes, slabbetjes en geborduurde (kerst)kaarten.

Verder werd de boekenmarkt in de kerkzaal goed bezocht.
Ook is er veel gebruik gemaakt van de koffiehoek in de kerkzaal. Er was lekkere soep verkrijgbaar en smakelijk belegde broodjes. Het was een goede en gezellige dag.
Zoals het nu lijkt is de opbrengst ruim € 1.400,-- geworden. Een goed begin van het nieuwe seizoen!
Iedereen die heeft meegewerkt aan deze actie onze hartelijke dank.

Jam
Er staan al weer vele potjes jam klaar en het is mogelijk om jam te bestellen/kopen.
Er is keus uit aardbeien, perziken, rode bessen, kruisbessen en bramen.

Graag doorgeven aan: Anda Kooi-Vaatstra, tel. 050-5342042, mail: info@wgd-haren.nl

Het komend seizoen zijn de netto opbrengsten van alle activiteiten voor:
  • Gehoord en Gezien in Onnen

• Onderwijs voor kinderen in  Kibera, Nairobi

Kunt u niet meedoen aan één van de acties, maar wilt u wel een gift geven voor de goededoelen dan kan dat op bankrekeningnr. NL08 ABNA 0512 7457 14  t.n.v. J. Kooi m.v.v. Werkgroep Goededoelen.

Werkgroep Goededoelen Haren, bestaande uit Helping Hands Haren, Diaconale Raad Haren  en enkele enthousiaste vrijwilligers, Anneke Bos, Ria Dost, Greetje Eisses, Jeannette ter Maat, Cees Verschoor, Aly Veling, Anda Kooi