zaterdag 16 maart 2024

10.30  - 13.30 uur
Locatie:
 Gorechthuis

In het voorjaar worden we ongedurig; we willen niet langer thuis op de bank zitten en naar ons scherm(pje) staren. We krijgen Lentekriebels. We willen actie en we willen contact.
Vanuit het pastoraat voor de Middengroep wordt op zaterdag 16 maart van half 11 tot half 2 een nuttige, actieve, en gezellige ochtend georganiseerd.
Eerst drinken we in het Gorechthuis koffie of thee met Groninger koek. Daarna gaan we, met door de gemeente Groningen aangeleverde prikstokken en vuilniszakken, het Centrum van Haren schoon prikken. Daar moeten we dan weer van bijkomen en daarom sluiten we de ochtend af met soep en brood.
Iedereen is welkom.
Wel graag (uiterlijk 12 maart) opgeven: middengroep@gorechtkerk.nl of middengroep@dorpskerkharen.nl