Terugblik Oranje concert 27 april 2022, Koningsdag Terugblik Oranje concert 27 april 2022, Koningsdag
Het was een feestelijke avond met een goed gevulde zaal.
Bij het binnenkomen in de kerkzaal was er voor iedereen een glaasje oranjebitter of sinaasappelsap. In de kerkzaal stond een prachtig bloemstuk met bloemen in de kleur rood, wit, blauw en sinaasappels.
Om acht uur werd het Oranjeconcert geopend door de heer Cees Verschoor, lid van de Werkgroep Goededoelen. Daarna werd het woord gegeven aan de voorzitter van de Algemene Oranjevereniging Oranje Nassau Haren, de heer Heikema van der Kloet en zijn toespraak werd afgesloten met het zingen van het Wilhelmus.
Het Oranjeconcert werd uitgevoerd door het Christelijk Fanfarekorps Juliana Hoogezand o.l.v. dirigent Bauke Burghgraef.
Ernst Ottens, lid van het orkest, vertelde op boeiende wijze iets over de stukken die er gespeeld werden. De beamerpresentie werd deze avond verzorgd door Astrid van der Steeg.
De avond werd afgesloten met het lied `De dag door uwe gunst ontvangen, is weer voorbij.’

Namens de Werkgroep Goededoelen Haren dank aan iedereen die deze avond heeft meegewerkt aan dit Oranje concert. En natuurlijk ook dank aan alle bezoekers die deze avond zijn gekomen.
Dit Oranje concert werd mede mogelijk gemaakt door samenwerking met en een financiële bijdrage van de Algemene Oranjevereniging Oranje Nassau Haren, onze dank hiervoor.
We kunnen terug zien op een mooie avond en hebben veel positieve reacties ontvangen.