Aktie Kerkbalans 2020 Aktie Kerkbalans 2020

Bent u lid van de Gorechtkerk? Dan ontvangt u in januari een brief. Daarin staat waar uw bijdrage precies voor nodig is. Via het antwoordformulier bij de brief kunt u aangeven hoeveel u wilt bijdragen. U kunt het antwoordformulier inleveren in de brievenbus in de hal van de kerk.

Geen brief ontvangen? Neem dan contact op met de bijdragenadministrateur Dirk Boonstra via bijdragen@gorechtkerk.nl / tel. 050-5347033 of maak uw bijdrage over op de bankrekening NL80 INGB 000 8726 47 onder vermelding vrijwillige bijdrage 2020.

Ook de Belastingdienst helpt een handje mee

Uw gift aftrekken voor de belastingaangifte? Geef dan als periodieke gift. Zo kun u meer geven zonder dat het u meer kost.

Een periodieke gift moet u schriftelijk vastleggen voor minimaal vijf jaar achtereen. Ook de kerk moet het formulier ondertekenen. Geïnteresseerd? Neem contact op via bovenstaand adres. Wij helpen u graag verder.

College van Kerkrentmeesters