Doet u mee met Actie Vakantietas? Doet u mee met Actie Vakantietas?
Kinderen uit kwetsbare gezinnen in Nederland kunnen meestal niet op vakantie. Wanneer klasgenootjes erop uit trekken, blijven zij achter. Met de actie Vakantietas van Kerk in Actie kun je hen als gemeente verrassen met een rugzak vol verrassingen voor de vakantie.

Twee jaar geleden hebben wij, mét u als gemeenteleden, meegedaan aan deze landelijke actie. Dat werd een groot succes! Dit jaar staan we opnieuw klaar om zo’n honderd tasjes te vullen en naar de Voedselbank te brengen. Van daaruit komen de tasjes terecht bij kinderen uit kwetsbare gezinnen.
Wij kunnen dat niet doen zonder uw hulp. Doet u mee? U kunt een tasje meenemen als u een kerkdienst bijwoont (op 20, 27 juni en 4 juli) of tijdens de Open Kerk in de Gorechtkerk (woensdagochtend tussen 10:30 - 12:00 uur). Inleveren kan tot en met 7 juli. In de Gorechtkerk kan dat voor aanvang van de zondagse diensten of tijdens de Open Kerk. In de Dorpskerk het liefst op de zondagen 27 juni of 4 juli.

Als u een tasje voor uw rekening wilt nemen, maar (nog) niet naar de kerk kunt komen, stuurt u dan vóór 4 juli een mail naar: diaconie@gorechtkerk.nl. U krijgt dan een tasje thuisbezorgd. U krijgt de gelegenheid om dat te vullen, waarna het weer bij u wordt opgehaald.

In de tasjes zit een uitleg en een lijstje met spulletjes die u erin zou kunnen stoppen, en welke per se niet.
Wilt u meer weten?
Kijk dan > hier <.
We hopen dat we samen met u ook deze zomer weer veel kinderen kunnen verrassen met een vakantietasje!

Inzamelpunt.